Zendesk - Buduj lepsze wsparcie dla klientów
Zendesk to narzędzie, które umożliwia Tobie i Twojej firmie łatwe świadczenie wysokiej jakości wsparcia dla klientów. Dostarczając wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do śledzenia Twoich klientów i pomagania im w rozwiązywaniu problemów na wielu kanałach wsparcia, możesz świadczyć szybkie i efektywne usługi wsparcia dla klientów, które mogą przekształcić Twoich jednorazowych klientów w stałych i lojalnych klientów.
Zarządzaj swoim wsparciem dla klientów
Zendesk oferuje różnorodne narzędzia do radzenia sobie z różnymi potrzebami wsparcia dla klientów w różnych branżach. Jego głównym produktem jest zapewnienie wielokanałowego wsparcia dla klientów, zbudowanego początkowo dla stron internetowych, ale obsługuje również wszystko od centrów telefonicznych i czatu na żywo po integrację z mediami społecznościowymi. Szereg narzędzi analitycznych i raportujących umożliwia szybkie zobaczenie istotnych statystyk, takich jak ilość zgłoszeń wsparcia, które otrzymujesz każdego miesiąca, jak szybko rozwiązują się problemy i ile z nich kończy się sukcesem. Zarządzanie wszystkimi usługami wsparcia dla klientów w jednym miejscu ułatwia ujednolicenie zgłoszeń na wielu kanałach i oznacza, że żaden z Twoich klientów nie zostanie pominięty.
Zadowoleni klienci przyczyniają się do sukcesu biznesu
Zendesk i jego funkcje pozwalają firmom na utrzymanie wszystkich usług wsparcia w jednym miejscu oraz śledzenie klientów przez cały proces, co skutkuje zadowolonymi klientami i większą sprzedażą.