Najważniejsze alternatywy dla Zendesk na Web Apps
Zendesk na Web Apps
- Płatność
- 4.21
- Vvaries-with-device
Zendesk - Buduj lepsze wsparcie dla klientów
Uservoice to narzędzie, które umożliwia uzyskanie opinii na temat Twoich produktów, dzięki czemu możesz wykorzystać generowane przez nie informacje do poprawy swoich produktów i…
Twilio to interfejs API (interfejs programowania aplikacji) dla programistów pracujących na platformach mobilnych. Zapewnia narzędzia do komunikacji za pomocą SMS-ów i głosu oraz do…
Freshdesk to darmowe oprogramowanie do obsługi klienta. Używane przez wiele dużych korporacji do obsługi swoich klientów, oprogramowanie oferuje kompleksowe doświadczenie zarządzania.
Freshdesk to narzędzie do współpracy w obsłudze klienta, które ma być używane przez całą Twoją siłę roboczą, a nie tylko przez dział wsparcia klienta.…
ServiceDesk Plus to pakiet oprogramowania, którego celem jest wypełnienie luki między scentralizowanym zarządzaniem a praktycznym poczuciem wydajności. Jest specjalnie zaprojektowany do użytku przez organizacje…
HappyFox to usługa automatyzacji obsługi klienta. Zintegruj przychodzące żądania obsługi klienta z biletami w systemie opartym na chmurze, aby ułatwić pracę zespołową.
NetSuite to zintegrowany system ERP oparty całkowicie w chmurze, zapewniający wyższy poziom redundancji. Uważany jest za jedno z najlepszych narzędzi raportowania w biznesie dzisiaj.…
Workfront pozwala na scentralizowanie projektów, dzięki czemu pojedynczy administrator może nadzorować wiele projektów. Umożliwia również łatwiejszą współpracę zespołów, co zwykle prowadzi do sytuacji, w…
Freshsales oddaje w ręce zespołów sprzedażowych szereg narzędzi CRM (zarządzania relacjami z klientami). Posiada zintegrowane funkcje telefonu i poczty e-mail, pozwala oceniać leady i…
Salesforce to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które jest liderem w branży pod względem popularności i zgodności z innymi aplikacjami i narzędziami…
HubSpot to specjalny rodzaj oprogramowania do marketingu przychodzącego, które zostało zaprojektowane w celu pomocy firmom w transformacji ich strategii marketingowych. Jest to rozwiązanie typu…
Freshservice to oprogramowanie ITSM, co oznacza, że jest to program do zarządzania usługami IT (ITSM). ITSM odnosi się do całości działań wykonywanych przez firmę…
Interkom to narzędzie i usługa komunikacji dla firm, która umożliwia bezpośredni kontakt z klientami. Zamiast polegać na aplikacji, helpdesku i każdej innej formie komunikacji…
Vision Helpdesk to specjalne oprogramowanie, które ma na celu pomóc firmom zapewnić swoim klientom płynną i zoptymalizowaną obsługę klienta. Członkowie zespołu obsługi klienta muszą…
Aircall to oprogramowanie do obsługi telefonicznej używane do tworzenia bezprzewodowego centrum telefonicznego bez ograniczeń geograficznych. Tworząc konto, menedżerowie mogą utworzyć wirtualne centrum telefoniczne z…
Pipedrive to narzędzie do zarządzania sprzedażą, które pomaga w organizacji klientów, zwiększeniu produktywności i zwiększeniu sprzedaży. Szeroki zakres przydatnych funkcji oznacza, że Pipedrive może…
Asana to aplikacja na telefon komórkowy, która ma znacznie ułatwić śledzenie zadań i przepływów pracy związanych z biznesem. W pewnym sensie można go traktować…
Insightly to narzędzie zarządzania relacjami z klientami (CRM) zaprojektowane dla małych firm, ale także odpowiednie do użytku przez większe zespoły. Pozwala ono na śledzenie…
Kayako to darmowy pakiet oprogramowania skoncentrowany na obsłudze klienta, zaprojektowany w celu usprawnienia i ulepszenia komunikacji. Łączy wszystkie przychodzące wiadomości z różnych platform w…